Questions or need support? Give us a call at +31 (0)85 303 88 60 or email info@amstelprinting.com.

Klantenservice

Klantenservice

Hier vindt u alle informatie die u nodig heeft over het bestellen, verzenden en betalen van onze producten. Wij hebben alles duidelijk voor u op een rijtje gezet. Heeft u toch nog een vraag? Ons team staat altijd klaar om u verder te helpen!

Bijvoorbeeld: ‘bestelling annuleren’

    Aanleverspecificaties

    In de meeste gevallen wordt uw bestand niet handmatig gecontroleerd door een DTP-specialist, maar geautomatiseerd klaargemaakt voor de printer. Daarom is het van groot belang dat uw bestanden aan specifieke eisen voldoen, zodat wij uw product nauwkeurig kunnen printen en afwerken.

     

    Contactgegevens

    Amstel Printing
    Kattegat 50F
    9723 JP Groningen
     info@amstelprinting.com
     +31 (0)85 303 88 60

    Onderdeel van Van Deyssel BV
    KVK:
     66265738
    BTW: NL856470090B01
    Bank: NL44INGB0008335602

    Waar gaat uw vraag over?

    Algemeen

    Wat zijn jullie openingstijden?

    Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Wij streven ernaar om uw vragen/verzoeken die binnenkomen per e-mail binnen 24 uur te behandelen. Indien u een spoedvraag heeft of binnen 24 uur nog geen antwoord heeft ontvangen, wilt u dan telefonisch contact met ons opnemen?

    Telefoon: +31(0)85 – 303 8860

    Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

    Op deze pagina treft u antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht u desondanks nog met een onbeantwoorde vraag blijven zitten, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.
    Onze klantenservice is elke werkdag beschikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.

    Onze contactgegevens:

    • Algemeen: info@amstelprinting.nl
    • Verkoop: verkoop@amstelprinting.nl
    • Studio: ontwerp@amstelprinting.nl
    • Telefoon: +31(0)85 – 303 8860

    Chatten?
    Daarnaast is het ook mogelijk om via de chatfunctie op onze website met een van onze medewerkers te communiceren.

    Kan ik mijn klantaccount gegevens aanpassen?

    U kunt uw gegevens eenvoudig aanpassen via uw account. Klik hiervoor op uw profielfoto rechtsboven in uw account en selecteer ‘Adressen’ of ‘Accountgegevens’. Hier kunt u zowel de persoonlijke informatie als uw standaard bezorgadres bijwerken. Wilt u andere gegevens, zoals uw bedrijfsinformatie of factuuradres, wijzigen? Stuur dan even een e-mail naar info@amstelprinting.nl, en wij zullen de wijziging zo snel mogelijk voor u doorvoeren.

    Let op: het is niet mogelijk om het bezorgadres aan te passen voor lopende bestellingen.

    Kan ik mijn product(en) ook retourneren?

    Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Desondanks kan het natuurlijk voorkomen dat u onverhoopt ontevreden bent, of dat de bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet.

    Voorraadproducten (zonder maatwerk en/of bedrukking) kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Zorg ervoor dat het product in de originele verpakking zit, onbeschadigd is en compleet wordt teruggestuurd. Vergeet niet om het ingevulde retourformulier mee te sturen. Gebruik voor uw retourzending uitsluitend het onderstaande adres:

    Amstel Printing
    T.a.v. uw ordernummer
    Kattegat 50F
    9723 JP Groningen
    Nederland

    Zodra wij het geretourneerde product ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen wordt teruggestort op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald. Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten helaas niet geretourneerd kunnen worden. Mocht u vragen hebben over ons retourbeleid? Of een specifieke vraag m.b.t. het retourneren van uw bestelling? Neem dan even contact met ons op.

    Waar kan ik de algemene voorwaarden terugvinden?

    Via deze link kunt u onze algemene voorwaarden bekijken. Heeft u na het lezen hiervan nog vragen? Stuur dan een e-mail naar info@amstelprinting.nl.

    Kan ik mijn klantaccount verwijderen?

    Dat is zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op door een e-mail te sturen naar: info@amstelprinting.nl. Belangrijk: stuur deze e-mail vanaf het e-mailadres waarmee het account is aangemaakt.

    Ik kan niet inloggen in mijn klantaccount, wat moet ik nu doen?

    Vervelend dat u niet kunt inloggen. In de meeste gevallen is dit op te lossen door één van de volgende stappen te doorlopen:

    1. Controleer of uw e-mailadres en wachtwoord correct zijn ingevoerd.
    2. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en stel een nieuw wachtwoord in.
    3. Verwijder uw cookies, dit kunt u eenvoudig doen via de instellingen van uw browser.
    4. Gebruik een andere browser, wanneer stap 3 geen soelaas biedt.

    Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij graag samen met u naar een oplossing.

    Welke klantgegevens worden door jullie verzameld?

    Om volledige transparantie te bieden, hebben wij dit uitgebreid beschreven in onze privacyverklaring. Hierin kunt u lezen welke gegevens worden verzameld, waarom we deze opslaan en hoelang we ze bewaren. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

    Kan ik ook een samplebox aanvragen?

    Een samplebox aanvragen biedt de mogelijkheid om onze producten (en de kwaliteit van de verschillende materialen) eerst zelf te bekijken en uit te proberen, voordat u een definitieve keuze maakt. Dit kan u helpen om te bepalen welke producten het beste bij uw wensen aansluiten, zodat u met vertrouwen kunt bestellen. Het is een handige manier om er zeker van te zijn dat u de juiste producten kiest, zonder dat u meteen een grotere bestelling hoeft te plaatsen. U kunt de samplebox eenvoudig bestellen via deze link.

    Hoe kan ik de status van mijn klacht inzien?

    Wij streven ernaar om alle klachten binnen één werkdag op te lossen. Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de status van uw klacht online te volgen. Mocht u echter een update wensen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We helpen u graag verder.

    Bestellen

    Waarom heb ik nog geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?

    Het kan soms even duren voordat uw bestelling definitief wordt bevestigd per e-mail.

    Doe de volgende checks:
    Kijk allereerst even in uw spam folder (ongewenste berichten);
    Heeft u wellicht een typefout gemaakt bij het invoeren van uw e-mailadres?

    Indien u een klantaccount bij ons heeft;
    Controleer dan in uw klantaccount of u uw nieuwe bestelling kunt terugvinden. Klik op ‘bestellingen’. Hier krijgt u een totaaloverzicht te zien van alle bestellingen. Staat de reeds geplaatste bestelling er niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

    Staat de nieuwe bestelling er wel tussen, dan is alles goed doorgekomen en hoeft u verder geen actie te ondernemen.

    Kan ik afwijken van de standaard verpakkingsmethode?

    Amstel Printing verzorgt verzendingen voor tal van internationale bedrijven. De mogelijkheden op logistiek vlak zijn eindeloos.

    Voor onze ‘niet-spoed’ producten is het mogelijk om producten apart te laten verpakken. Geef bij opmerkingen tijdens het bestellen uw wensen aan ons door. Wij zullen vervolgens de meerprijs berekenen en ter goedkeuring aan u voorleggen. U kunt de mogelijkheden ook met ons bespreken door even contact met ons op te nemen.

    Kan ik een offerte aanvragen?

    Uiteraard. Neem hiervoor contact met ons op. Des te vollediger de aanvraag, des te sneller kunnen wij u een gerichte offerte toesturen. Wij ontvangen graag (per e-mail) de volgende informatie:

    • Naam van het gewenste product (eventueel de bijbehorende url);
    • Gewenste aantal (per design);
    • Het afleveradres;
    • Indien mogelijk; kunt u ook het ontwerp alvast naar ons toesturen (per mail);
    • Gewenste leverdatum (is er een deadline?)

     
    Advies nodig?
    Indien uw wensen nog niet geheel helder zijn, kunnen wij ook met u meedenken. Amstel Printing heeft namelijk meer dan 1.000 verschillende producten in het assortiment. Omschrijf in dat geval voor welke gelegenheid of toepassing u een bepaald product zoekt, een indicatie van de benodigde hoeveelheden en indien mogelijk; wat het budget en de gewenste levertijd is.

    Ontvang ik een korting bij het bestellen van grotere hoeveelheden?

    Bij het bestellen van grotere aantallen ontstaat er volumevoordeel. De hoogte van de korting verschilt per product. U krijgt de korting automatisch te zien bij het configureren van uw product op de productpagina. Door het aantal te verhogen zult u zien dat de stukprijs in de meeste gevallen daalt. Voor grote projecten willen wij u vragen contact met ons op te nemen voor een offerte op maat.

    Kan ik mijn geplaatste bestelling nog aanpassen?

    Voor producten met een 24- en 48-uurs levering, is het aanpassen van uw bestelling helaas niet mogelijk. Dit komt omdat we bij deze producten direct aanvangen met de productie.

    Bij producten met een 72-uurs (of langere) levertijd, is aanpassen meestal wel mogelijk, en vaak zelfs kosteloos. Neem in dat geval gelijk even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

    Hoe snel kan ik mijn bestelling in huis hebben?

    De levertijd is afhankelijk van een aantal factoren; het type product, de locatie (afleveradres) van de levering en de beschikbare voorraad.

    Producten zonder opdruk en sample boxes worden, indien vóór 12.00 uur besteld, nog dezelfde dag verzonden.

    De meeste artikelen in ons assortiment kunnen met spoed geleverd worden. Om de levertijd te bekijken, doorloopt u eerst het bestelproces op de productpagina. In de laatste stap kunt u voor een normale levering kiezen of een spoedlevering. De verwachte leverdatum van uw bestelling wordt nu berekend. Let op; deze levertijd is indicatief en nooit 100% gegarandeerd. Amstel Printing heeft geen invloed op de transporttijd van onze bezorgers. Het kan voorkomen dat er vertraging ontstaat bij de uitlevering van uw bestelling (wanneer de koerier bijvoorbeeld niet tijdig uw bestelling aflevert).

    Voor vragen over actuele levertijden kunt u ook altijd even contact met ons opnemen. Onze medewerkers informeren u graag.

    Kan ik mijn bestelling ook annuleren?

    Dit is afhankelijk van de geselecteerde levertijd.

    Bij een spoedbestelling (24 of 48 uur) is annuleren helaas geen optie. Uw bestelling wordt namelijk direct na het plaatsen verwerkt en in productie genomen.

    Indien u voor een 72-uurs levering (of langer) heeft gekozen, dan kunt u de bestelling nog annuleren tot de status is veranderd naar “in productie”. In de meeste gevallen krijgen bestellingen binnen 1 uur de status “in productie”.

    Volg deze stappen om uw bestelling te annuleren:

    Ga naar uw account en klik in het menu aan de linkerkant op ‘bestellingen’. Zoek de bestelling die u wilt annuleren en klik erop. Er verschijnt nu een blauwe knop met de tekst ‘Opties’. Klik hierop en kies ‘Annuleren’. Als de knop niet meer zichtbaar is dan betekent dit dat de productie al gestart is en uw bestelling helaas niet meer geannuleerd kan worden.

    Kan ik een herhaalbestelling plaatsen?

    Dat is zeker mogelijk. Ga naar uw account en klik in het menu aan de linkerzijde op de optie ‘mijn orders’. Zoek de bestelling die u wenst te herhalen. De optie ‘Herhaal bestelling’ wordt nu zichtbaar. U kunt de producten die u opnieuw wenst te bestellen selecteren. De geselecteerde producten, samen met eventuele bijbehorende bestanden, zijn nu toegevoegd aan de winkelwagen. Na het controleren van de bestanden kunt u uw bestelling afronden.

    Betalen

    Hoe snel krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling annuleer of retourneer?

    Zodra uw bestelling is geannuleerd of wij uw retourzending succesvol hebben ontvangen kan de terugbetaling plaatsvinden. Wij doen vervolgens ons uiterste best om het bedrag zo snel mogelijk terug te storten. Heeft u het bedrag na tien werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@amstelprinting.nl. Vergeet in deze e-mail niet om uw bestelnummer te vermelden, zo kunnen wij direct voor u aan de slag.

    Hoe worden terugbetalingen verwerkt?

    Terugbetalingen worden middels dezelfde betaalmethode uitgevoerd als waarmee de betaling van de initiële bestelling is gedaan. In de referentie van deze overboeking staat het credit factuurnummer of het factuurnummer van de geplaatste bestelling. Het kan voorkomen dat de terugbetaling wordt gedaan middels onze payment provider (Mollie). Onze bedrijfsnaam wordt dan niet vermeld in de overboeking.

    Wat zijn jullie bankgegevens?

    Amstel Printing (onderdeel van Van Deyssel BV)
    IBAN: NL44INGB0008335602
    BIC: INGBNL2A

    Referentie: vermeld bij een bankoverschrijving altijd uw factuurnummer (!).
    KvK: 66265738
    BTW: NL856470090B01

    Let op; indien u via de website de betaling hebt verricht, zult u in uw afschrijvingen “Mollie” zien staan. Mollie is onze payment provider (derdengeldenrekening), de instantie die de betalingen voor ons verwerkt.

    De betaling van mijn bestelling lijkt te zijn mislukt, wat moet ik nu doen?

    Na het plaatsen van uw bestelling, krijgt u de “Bedankt voor uw bestelling – pagina” te zien. Het kan voorkomen dat dit proces niet goed verloopt en u deze pagina niet te zien krijgt.

    Doe de volgende checks;

    • Is de betaling afgeschreven van uw rekening?
    • Nee; plaats dan de bestelling opnieuw;
    • Ja; u hoeft niets te doen, de bestelling is goed doorgekomen.

    Neem bij twijfel gerust even contact met ons op.

    Mijn factuur is onjuist, kan dit aangepast worden?

    Neem voor dergelijke vragen even contact met ons op per telefoon of e-mail.

    Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

    In uw klantaccount kunt u het factuuradres wijzigen. Kijk in het linkermenu en klik op “Mijn Account” om uw standaard adressen aan te passen. Indien u dit niet voor elkaar krijgt, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Wij voeren de gewenste aanpassing dan handmatig voor u door.

    Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

    U krijgt de digitale factuur (pdf) na het plaatsen van uw bestelling per e-mail. Indien u een klantaccount bij ons hebt aangemaakt, kunt u deze ook ten alle tijden inzien en downloaden vanuit uw klantaccount. Mocht u onverhoopt de factuur van uw bestelling niet kunnen terugvinden, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

    Kan ik op rekening bestellen?

    In de meeste gevallen is het mogelijk om uw bestelling op rekening te bestellen (betaling na levering). Kies in dat geval voor de betaalmethode “overschrijven per bank” in het bestelproces. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling de factuur per e-mail.

    Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    Vaste klanten kunnen op rekening bestellingen bij ons plaatsen.

    Voor reguliere bestellingen via onze webshop maakt Amstel Printing gebruik van payment provider Mollie. Momenteel heeft u de mogelijkheid uit de volgende verschillende betaalmethoden:

    • iDEAL (Nederland)
    • Mastercard
    • Maestro
    • Visa
    • American Express
    • Apple Pay
    • Google Pay
    • Cartes Bancaires (Frankrijk)
    • Klarna
    • SEPA-incasso

    Bezorgen

    Wat moet ik doen als één van mijn bestelde producten beschadigd is geleverd?

    Amstel Printing besteedt veel aandacht aan de verpakking, met als doel dat alles onbeschadigd de eindbestemming bereikt. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd bij u aankomt.

    Als het pakket beschadigd aankomt, verzoeken wij u om de beschadigde levering zo snel mogelijk bij ons te melden (binnen 3 werkdagen na levering).

    Ga in dat geval naar uw account en open in het linkermenu de sectie ‘Bestellingen’.
    Kies vervolgens de bestelling waarbij een product beschadigd is.
    Stuur ons dan een e-mail om het probleem aan ons te melden.
    Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om het op te lossen.

    Let op: Stuur alstublieft een foto van het beschadigde product en de verpakking mee. Dit helpt ons om het probleem sneller voor u op te lossen.

    Wat zijn de stappen bij een incomplete zending?

    Wij verwerken uw bestelling met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Desondanks kan er iets misgaan.
    Het kan mogelijk zijn dat er nog een tweede pakket onderweg is. We raden daarom aan om eerst de verzendstatus van uw bestelling te controleren via track & trace.

    Als er geen pakket meer onderweg is, neem dan contact met ons op. We gaan meteen voor u uitzoeken wat er aan de hand is.

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten kunt u eenvoudig berekenen door uw bestelling in de winkelwagen te plaatsen, het gewenste bezorgadres in te vullen en een bezorgdatum te kiezen. De beschikbare bezorgopties, inclusief de bijbehorende kosten, worden dan direct weergegeven. In de berekening wordt in de meeste gevallen ook apart het bedrag weergegeven voor de verpakking (verpakkingskosten).

    Waarom worden niet alle bezorgdiensten als optie weergegeven?

    De beschikbare bezorgdiensten kunnen variëren afhankelijk van de bestemming en de opties die we kunnen aanbieden voor uw specifieke bestelling. Dit kan te maken hebben met factoren zoals het land van levering, het type product of de leveringsvoorwaarden die door de bezorgdiensten worden gesteld. Wij bieden de beste bezorgopties voor uw situatie aan, maar sommige diensten zijn mogelijk niet beschikbaar voor bepaalde locaties of producten.

    Heeft u een specifieke wens ten aanzien van de levering? In vele gevallen kan Amstel Printing middels maatwerk een passende oplossing bieden. Neem in dat geval dan even contact met ons op.

    Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de bezorgdatum bezorgd?

    Wij doen ons uiterste best om uw pakket op de aangegeven en gewenste datum te leveren, maar helaas zijn wij ook afhankelijk van de dienstverlening van de verschillende bezorgdiensten. Hierdoor kunnen we de aangegeven bezorgdatum nooit 100% garanderen. Gelukkig wordt de meerderheid van de bestellingen op het gekozen moment bezorgd (ONB 99%, PostNL 96%, DHL Nederland 95%, DHL België 76%). Eventuele vertragingen door productieproblemen zijn hierbij niet meegerekend. Mocht dit zich voordoen, dan brengen wij u uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte.

    Wat kan ik doen als de levering van mijn pakket vertraging heeft?

    We begrijpen dat dit vervelend is. U kunt de actuele status van uw pakket volgen via de track & trace-link die u per e-mail heeft ontvangen. In de meeste gevallen wordt uw pakket de eerstvolgende werkdag alsnog geleverd. Heeft u na twee werkdagen nog steeds niets ontvangen? Neem dan gerust even contact op met onze klantenservice.

    Wat zijn de bezorgtijden van mijn bestelling?

    De bezorgtijden variëren per bezorgdienst en land:

    Bezorgtijden binnen Nederland
    – ONB: Maandag t/m zaterdag tussen 08:00 – 18:00 uur
    – PostNL Standaard: Maandag t/m zaterdag tussen 08:00 – 18:00 uur
    – DHL Standaard: Maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur
    – PostNL Spoed: Maandag t/m vrijdag vóór 12:00 uur
    – DHL Express: Maandag t/m vrijdag vóór 11:00 uur

    Bezorgtijden binnen België
    – ONB: Maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur
    – PostNL Standaard: Maandag t/m zaterdag tussen 09:00 – 18:00 uur
    – DHL Standaard: Maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur
    – DHL Express: Maandag t/m vrijdag vóór 11:00 uur

    Bezorgtijden overige landen (wereldwijd)
    De bezorgtijden voor overige buitenlandse zendingen variëren en zijn per land en koeriersdienst verschillend. Indien u meer duidelijkheid wenst over de bezorgtijden van zendingen buiten de Benelux, vragen wij u om even contact met ons op te nemen.

    Track & trace
    U kunt de voortgang van uw bestelling volgen met de track & trace link. De track & trace link ontvangt u per e-mail zodra wij uw bestelling hebben verstuurd.

    Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

    Tijdens het afronden van uw bestelling kunt u een bezorg- of afhaalmoment kiezen. Houd er echter rekening mee dat we afhankelijk zijn van de dienstverlening van deze verschillende bezorgdiensten. Hierdoor kunnen we de aangegeven levertijd nooit 100% garanderen. De meeste bestellingen worden op het gekozen moment geleverd (ONB 99%, PostNL 96%, DHL Nederland 95%, DHL België 76%). Vertragingen die ontstaan door productieproblemen zijn hierbij niet inbegrepen. Als dit het geval is, informeren wij u uiteraard zo snel mogelijk.

    Kan ik een tijdvak kiezen voor de levering van mijn bestelling?

    Dat is helaas niet mogelijk. Wel kunt u in de meeste gevallen bij uw bestelling kiezen voor een ochtendlevering van PostNL (vóór 12:00 uur) of een ochtendlevering van DHL Express (vóór 11:00 uur).

    Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is geleverd?

    We raden u in dat geval aan om uw bestelling eerst te volgen via de track & trace link die wij u gestuurd hebben. Het kan zijn dat de chauffeur vertraging heeft en dat uw pakket nog in uitlevering (onderweg) is.

    Als u gebruik heeft gemaakt van ONB en uw pakket niet is bezorgd, neem dan direct contact op met onze klantenservice.

    Heeft u gekozen voor PostNL of DHL? Meestal wordt uw pakket dan de eerstvolgende werkdag alsnog geleverd. Indien u na twee werkdagen nog steeds geen pakket heeft ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice.

    Niet gevonden wat u zoekt?

    Onze printprofessionals helpen u graag verder.
    Neem bij vragen gerust contact met ons op.